HandelElektroniczny.pl |
||
Nowości Handel elektroniczny |
HandelElektroniczny.pl > Content marketing Content marketingContent marketing (pol. marketing treści) to marketing oparty o tworzenie i dystrybucję wartościowych i jakościowych treści.Treści, tworzone zwłaszcza w sposób przyjazny wyszukiwarkom internetowym (SEO friendly) pozwala uzyskiwać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Przekłada się to bezpośrednio na większy ruch na stronie internetowej i sprzedaż. Content marketing powinien mieć formę powtarzanego cyklu, pętli działań.
Treści tworzy się z myślą, że w pierwszym rzędzie powinny one edukować klientów, potem zaś sprzedawać. Rodzaje treści używane w content marketingu (alfabetycznie):
W działaniach contenet marektingu stosuje się przeważnie content mix, czyli mieszkankę różnych powższych rodzajów treści - zarówno kładzących nacisk na tekst jak i grafikę. Prace przy content marketingu warto zaogranizować wykorzystująć kalendarz edytorski. Dzięki niemu możliwa jest nie tylko ewidencja dotychczasowych prac, ale także pozwala planować przyszłe treści dla nadchodzących wydarzeń - np. nowych ofert, wydarzeń firmowych i branżowych czy też rocznic. W skład zespołu content marketingu wchodzą najczęściej:
WsparcieWesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego HandelElektroniczny.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o handlu elektronicznym za darmo.
| |
|