Nowości  Handel elektroniczny    
 


HandelElektroniczny.pl > Marketing automation

Marketing automation

Marketing automation (z ang. automatyzacja marketingu) to marketing w którym spersonalizowany i ściśle dopasowanych przekaz marketingowy powstaje z wykorzystaniem zebranych danych o użytkownikach.

Dane o zachowaniu użytkowników na stronie internetowej zbierane są do bazy danych z wykorzystaniem plików cookies. Na ich podstawie przekaz może być personalizowany nie tylko poprzez tworzenie segmentów ale nawet 1-do-1.

Przekaz personalizowany w marketing automation obejmować może:

  • strona internetowa - każda osoba odwiedzająca stronę może zobaczyć nieco inne treści
  • newsletter - każda osoba może otrzymać inny, dopasowany do siebie e-mail
  • media społecznościowe - precyzyjne targetowanie reklam

Marketing automation zwiększa skuteczność marketingu i w efekcie sprzedaży.

Wsparcie

Wesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego HandelElektroniczny.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o handlu elektronicznym za darmo.

HandelElektroniczny.pl na serwisach społecznościowych: